Verzending & Levering

/Verzending & Levering
Verzending & Levering2018-06-18T10:07:28+00:00

Bestellingen

Wanneer er een bestelling is gedaan zullen wij met grootse zorgvuligheid uw bestelling in ontvangst nemen en behandelen. Wij gaan er dan ook vanuit dat wanneer u een bestelling bij ons plaatst, dat al uw gegevens bij ons bekend zijn zodat wij ermee aan de slag kunnen gaan. Dit gaat om de volgende gegevens:

  • Volledige naam
  • Adres
  • Postcode / Woonplaats
  • Email adres
  • Telefoonnummer

En wanneer het om een bestelling gaat waar een kenteken bij hoort hebben wij de volgende extra gegevens nodig voor het tenaamstellen van het kenteken:

  • Rijbewijs nr. (10-cijferig nummer voorop uw rijbewijs)
  • Geboortedatum

 

Leveringsduur

Algemeen

Wanneer wij samen met u overeen zijn gekomen wat betreft de bestelling, zullen wij de bestelling zo spoedig mogelijk afhandelen zo dat wij het door u gekozen product zo snel mogelijk klaar kunnen zetten en/of leveren. Bij het bestellen van een fiets of scooter is het noodzakelijk om deze geheel rijklaar te maken. Bij een scooter waarbij een kenteken geregistreerd is zullen ook al uw gegevens aan verbonden moeten worden. U zult begrijpen dat dit enige tijd in beslag zal nemen. Wij streven er dan ook naar om dit gemiddeld binnen 5 werkdagen te voltooien. Wanneer er is overlegd dat het desbetreffende product afgeleverd zou moeten worden, is het dan ook de bedoeling dat wij het product binnen die 5 werkdagen zullen versturen. Daarnaast bent u afhankelijk van het transport wanneer de bestelling uiteindelijk bij u zal aankomen.

Bezorging van een dergelijk product gaat op afspraak. U moet dus thuis zijn op het afgesproken moment. Dit is van belang voor de overdracht van het kenteken, waarvoor u ook uw handtekening moet zetten. Daarnaast bent u, met deze wijze van levering, gewaarborgd van de juiste uitleg over het gebruik van de scooter. Voor het maken van de bezorgafspraak nemen wij contact met u op.

Betaling

Als u uw product(en) in uw winkelmand heeft geplaatst en wilt de bestelling afronden, zult u een aanbetaling moeten doen. Deze aanbetaling wordt berekend aan hand van 25% van totaal bedrag. Zo weten wij zeker dat u uw bestelling serieus neemt en kunt u er ten alle tijden vanuit gaan dat wij zeer serieus en vol energie met uw bestelling aan de slag gaan. Wanneer uw bestelling bij ons klaar staat, en op het punt staat afgehaald te kunnen worden of verzonden te worden, zullen wij u een mail sturen om de resterende 75% te betalen. Wanneer dit voltooid is kunt u uw gewenste product bij ons afhalen in de winkel of het wordt naar u verzonden in overleg.

iDeal, makkelijk, veilig en snel

Wilt u snel en gemakkelijk betalen, dan kiest u voor iDeal. Deze betaalmethode is veilig, snel en gratis. Via iDeal wordt direct het te betalen bedrag van uw rekening afgeschreven en Hazelhorst Tweewielers ontvangt van uw bank het bericht dat de betaling is voldaan. Als het bestelde product op voorraad is, kunnen wij direct tot levering overgaan. iDeal is beschikbaar voor klanten van onder andere ABN AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Vooruitbetaling via overschrijving

Naast betaling via iDeal kunt u het te betalen bedrag voldoen middels een bankoverschrijving. Pas wanneer uw betaling is ontvangen op ons bankrekeningnummer, gaan wij over tot levering. Indien u kiest voor Overschrijving plaatst u uw bestelling en ontvangt u de benodigde gegevens voor de overschrijving. U betaalt aan Hazelhorst Tweewielers, het dealerbedrijf achter deze webshop. Wilt u als betalingskenmerk uw bestelnummer vermelden? Het bankrekeningnummer waarop u uw betaling kunt voldoen is IBAN:

NL40 INGB 0007599444

Indien u kiest voor deze betaalmethode, reserveren wij de op uw order bestelde artikelen 5 werkdagen. Dat betekent dat wij van u vragen uw betaling binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen, waarna wij over kunnen gaan tot levering van uw order. Mocht na 5 werkdagen uw betaling niet zijn bijgeschreven op ons bankrekeningnummer, dan vervalt uw reservering. Met andere woorden, de gereserveerde artikelen kunnen worden geleverd aan een andere klant, waardoor uw artikelen op dat moment bijvoorbeeld niet meer voorradig zijn en zullen moeten worden besteld. Dit kan tot gevolg hebben dat het langer duurt voordat u uw bestelling ontvangt. Maatwerkartikelen, bijvoorbeeld, worden pas besteld nadat wij een betaling/ betalingsgarantie (via iDeal)  hebben ontvangen.

Nieuwe ‘Scooter’ of ‘Fiets’ bestellen

Wanneer er een nieuw product bij ons besteld wordt, doen wij er nogmaals alles aan om dit binnen de gewenste 5 werkdagen klaar te zetten en/of verzenden. Maar u zult er rekening mee moeten houden dat het kan zijn dat het door u gewenste product bij ons momenteel niet op voorraad is. Wij zullen dan het product per direct bestellen en dan kan het zijn dat het maximaal uit kan lopen tot 10 werkdagen. Ook kan het nog eens zo zijn dat zelfs de fabriek het gewenste product momenteel niet op voorraad heeft. Het is dan mogelijk dat uw bestelling kan uitlopen tot 30 werkdagen of langer. Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van de fabriek.

Gebruikte ‘Fiets’ of ‘Scooter’ bestellen

Wanneer er een gebruikt product bij ons besteld wordt, doen wij er nogmaals alles aan om dit binnen de gewenste 5 werkdagen klaar te zetten en/of verzenden. Maar u zult er rekening mee moeten houden dat het kan zijn dat zich een klein technisch probleem voordoet bij het desbetreffende product, of dat er momenteel een onderdeel in bestelling staat. Uiteraard kunt u er vanuit gaan dat dit soort problemen altijd zo spoedig mogelijk worden opgelost. Door contact met ons op te nemen krijgt u te horen binnen hoeveel werkdagen de ‘Fiets’ of ‘Scooter’ klaar staat en/of verzonden wordt.

Retourneren / Herroepingsrecht

Bij aankoop van producten in onze webshop geldt een bedenktijd van 14 dagen, tenzij anders vermeld. Binnen deze termijn kunt u het product bekijken en beoordelen. Indien u het product niet wenst te behouden, kunt u deze aan ons retourneren. De bedenktijd gaat in op de dag dat u uw bestelling ontvangt.

Uw besluit tot retourzending geeft u ons per e-mail door. Hierin vermeldt u uw naam, factuurnummer, de artikelomschrijving en het artikelnummer van het te retourneren product alsmede uw bankrekeningnummer waarop de terugbetaling kan worden gedaan. Het product, inclusief eventuele toebehoren, dient ons in originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) originele verpakking te bereiken alvorens wij tot terugbetaling kunnen overgaan. Let op: de kosten van terugzending van het product zijn voor uw eigen rekening. Wanneer het product terugkomt met schade of gebruikssporen, dan zullen wij deze naar rato van de schade in mindering brengen op de terugbetaling. De terugbetaling vindt binnen 30 dagen na de annulering plaats.

Er zijn producten die u niet kunt retourneren, zoals maatwerkproducten. Indien een product is uitgesloten van het herroepingsrecht, dan is dit duidelijk bij de productinformatie aangegeven.

Verzending per categorie

U kunt er voor kiezen om uw gewenste product te laten bezorgen bij u thuis.

Wij vragen hier wel een meerprijs voor.

Fietsen

  • Voor het verzenden van een fiets nemen wij het gebruik van een transportbedrijf. Hiervoor nemen wij een standaard bedrag van €35,-

Scooters

  • Voor het verzenden van scooters hebben wij onze eigen oplossing binnen het bedrijf. Hiervoor hebben wij een eigen bedrijfsbus waar wij de scooters in vervoeren en bezorgen. Dit doen wij omdat dit de beste manier is om de scooter op de veiligste manier bij u te bezorgen zonder het te beschadigen. Dit omdat een volledige scooter verpakken en versturen met een vrachtwagen is zeer lastig. Als u wilt weten wat hiervan de kosten zijn zult u contact met ons op moeten nemen. Dit omdat wij de bezorgkosten gaan berekenen op afstand.
  • Als u een scooter, bromfiets, fiets of motorfiets bestelt, dan bezorgen wij deze zelf. Bezorging van een dergelijk product gaat op afspraak. U moet dus thuis zijn op het afgesproken moment. Dit is van belang voor de overdracht van het kenteken, waarvoor u ook uw handtekening moet zetten. Voor het maken van de bezorgafspraak nemen wij contact met u op.

Onderdelen & Accesoires

  • Voor het verzenden van onderdelen en accesoires nemen wij het gebruik van een pakketdienst. Voor het verzenden hiervan nemen wij een standaard bedrag van €12,50.

Wanneer u bij ons onderdelen besteld boven de €150,- , berekenen wij GÉÉN verzendkosten door aan u!

Loading...